Obróbka CAD/CAM radan. Elementy blaszane - cięcie, gięcie, nesting

Wsparcie Techniczne

Naszym Klientom zapewniamy pomoc techniczną zarówno w trakcie procesu wdrażania oprogramowania jak również podczas późniejszego użytkowania systemów. Najszersze wsparcie otrzymują klienci posiadający wykupioną Usługę Subskrypcji. 

Szybko odpowiadamy na pytania natury technicznej dotyczącej naszego oprogramowania. Pomoc udzielamy zdalnie oraz w siedzibie klienta. Przekonaj się sam. 

Strategia Wave Edgecam na głowicy frezarskiej marki Seco.

Subskrypcje

Usługa subskrypcji gwarantuje posiadanie zawsze najnowszej wersji oprogramowania. Klienci korzystający z subskrypcji otrzymują także m.in. bezpłatną opiekę techniczną, aktualizacje czy dostęp do unikalnej dokumentacji.  


Strategia Wave Edgecam na głowicy frezarskiej marki Seco.

Problemy techniczne

Znamy odpowiedzi na Twoje pytania. Nasi wykwalifikowani pracownicy rozwiążą każdy Twój problem techniczny szybko i efektywnie. Dzięki temu zapewniamy bezawaryjne działanie oferowanych przez nas produktów.


Filmy Edgecam, Radan, Visi

Analizy

Nasz sprzęt, oprogramowanie, a przede wszystkim kapitał ludzki w postaci wykwalifikowanej kadry pozwala nam wykonać dla Ciebie szereg analiz inżynierskich. Pozwoli Ci to uniknąć kosztownych błędów przed wprowadzeniem produktu na rynek. 


Strategia Wave Edgecam na głowicy frezarskiej marki Seco.

Konsultacje

Bezpłatne konsultacje to możliwość indywidualnego spotkania z naszym pracownikiem, dzięki któremu uzyskasz informacje na nasuwające się pytania, a także poznasz możliwości zastosowania naszych produktów w Twojej  firmie.


Szybki dostęp
Zestaw dedykowanych narzędzi